Enterprise Management – mai rapid, mai simplu, mai flexibil

Featured, Interviuri (de , May 14, 2018)

Dragoş Tănase, Product Manager, DEVEHO Consulting Group România

Sage X3 a devenit recent Sage Business Cloud Enterprise Management, un nou nume pentru un management al afacerii mai rapid, mai simplu şi mai flexibil. Deveho Consulting Group este un partener internaţional de afaceri axat pe implementarea soluţiei în diverse ţări, printre care şi România, utilizând cele mai bune practici în implementări tehnice şi fiscale. Dragoş Tănase, Product Manager, DEVEHO Consulting Group România, şi Guy Leclercq, CEO DEVEHO Consulting Group, au avut amabilitatea să ne ofere mai multe detalii.

IT Trends: Ce părere aveți despre așa-numita revoluție fiscală”? Cum face față Deveho avalanșei de modificări, adesea neclare? Aveți o estimare a creșterii costurilor Deveho, pentru a răspunde modificărilor aduse de această revoluție”?

Guy Leclercq, CEO DEVEHO Consulting Group,

D.T.: Sistemul fiscal românesc s-a schimbat mult în ultima perioadă, iar aceste schimbări pun o presiune semnificativă asupra afacerii noastre. Rolul nostru este să urmăm evoluţia reglementărilor care vor avea impact asupra clienţilor noştri, astfel încât să-i ajutăm să evolueze şi să rămână în conformitate. Acesta este un subiect important pentru noi şi ne ocupăm foarte îndeaproape de el, în special cu ajutorul informaţiei colectate de la partenerii noştri de consultanţă fiscală, precum MAZARS, şi de la autorităţile fiscale. Dacă există un impact asupra clienţilor noştri, asupra sistemului lor IT, venim cu noi dezvoltări în «modul agil». Desigur, urmărim costurile generate de răspunsul la schimbările legislative, iar acele costuri trebuie monitorizate foarte atent, dar în acelaşi timp ne păstrăm abilitatea de a adapta o soluţie recunoscută internaţional la legislaţia locală. Acesta este un aspect foarte important pentru noi.

IT Trends: Care sunt principalele provocări cu care se confruntă Deveho pe piața românească? Care sunt principalele provocări cu care se confruntă clienții Deveho – companii active în România, și cu care vor trebui să se confrunte în perioada următoare?

G.L.: Companiile româneşti, şi majoritatea companiilor din ziua de astăzi, trebuie să fie foarte vigilente în ceea ce priveşte modul în care evolueză piaţa pe care activează. Cunoaştem cu toţii noile modele de utilizare şi procesul de digitalizare. Acestea au un impact puternic şi companiile trebuie să-şi păstreze nivelul de competitivitate, cu organizarea internă adaptată, cu produse şi servicii adecvate. Acest trend al digitalizării este în continuă creştere, iar o soluţie de management al afacerii trebuie să susţină companiile în această direcţie, cu performanţă şi agilitate.

D.T.: De asemenea, o componentă importantă în România o constituie urmărirea tuturor evoluţiilor legislative, aşa cum spuneam anterior. Iar aceasta este una dintre principalele noastre provocări: să ajutăm companiile să anticipeze evoluţiile fiscale şi să planifice sistemul organizaţional în funcţie de aceste modificări.

G.L.: Concret, lucrăm împreună cu clienţii noştri pentru a acoperi nevoile lor legate de acest sector, conformitatea, precum şi provocările asociate cu noile modele de utilizare. Obiectivul nostru este să îi ajutăm să rămână competitivi pe piaţă şi să crească mai rapid.

IT Trends: De ce Deveho Consulting Group? Care sunt avantajele competitive pe care Deveho le are față de competiție?

D.T.: Deveho Consulting Group se diferenţiază de competitorii săi prin faptul că este partener de dezvoltare Sage, ceea ce înseamnă că adaptează soluţia Sage Business Cloud Enterprise Management, cunoscută anterior ca Sage X3 şi recunoscută internaţional ca Top 3 ERP, la piaţa locală, datorită localizărilor dezvoltate de experţii noştri. Echipa noastră are aproape 20 de ani de experienţă în Enterprise Management (Sage X3) şi poate să acopere numeroase domenii de activitate.

Putem spune că principalele noastre avantaje sunt: experienţa vastă, recunoaşterea internaţională, localizări multiple şi, nu în ultimul rând, soluţia Enterprise Management (Sage X3), care le permite companiilor de dimensiuni mijlocii să revitalizeze creşterea şi profitabilitatea.

De fapt, acţionăm local şi internaţional. Acesta este punctul nostru forte.

IT Trends: Cine sunt principalii clienți ai Deveho în România (nume și/sau verticale industriale)? Ce noi domenii intenționați să abordați?

G.L.: Din 2012, când am înfiinţat biroul din România, principalul nostru focus l-au reprezentat clienţii din zona de servicii şi distribuţie, astfel încât am început să răspundem nevoilor acestor sectoare. De atunci, am implementat diferite proiecte în industrii diverse precum servicii, distribuţie, dar şi producţie discretă. Avem şansa că soluţia Enterprise Management (Sage X3) include funcţionalităţi gata de utilizare în majoritatea industriilor de servicii, distribuţie şi producţie, iar experienţa noastră ne ajută să înţelegem şi să fim eficienţi pentru cerinţe specifice.

IT Trends: În afară de Enterprise Management (Sage X3), intenționati să promovați, în viitorul apropiat, și alte produse Deveho sau Sage pe piața românească?

G.L.: Principala noastră soluţie este şi va rămâne Enterprise Management (Sage X3) şi suntem concentraţi în activitatea noastră să o adaptăm la cerinţele locale şi să îmbunătăţim în continuarea cele mai bune practici pentru piaţa românească. Între timp, la nivel de grup, dezvoltăm soluţii complentare în jurul acesteia, pentru a face faţă nevoilor clienţilor noştri în ceea ce priveşte: EDI (Electronic Data Interchange), plăţi E-commerce, Business Intelligence, WEB shop, APP etc.

IT Trends: Care sunt principalele obiective (cifră de afaceri, număr de clienți, număr de angajați etc.) pe care Deveho și le-a propus pentru 2018 în România?

G.L.: Am urmărit creşterea încă de la început, iar această creştere este reflectată la toate nivelele (oameni noi, clienţi noi, ţări noi…), dar cea mai importantă este creşterea competenţelor în diferite industrii. Pentru acest an, obiectivele noastre sunt să atragem patru, cinci noi talente în echipa din România şi să adăugăm patru, şase noi clienţi în portofoliul nostru. Obiectivele în ceea ce priveşte cifra de afaceri vizează o creştere de 10-15%.

 

 

 


Tags: ,

Trackbacks

Leave a Trackback