iLex foloseşte IBM Cloud pentru a lansa un chatbot pentru studenţii la drept

Ştiri (de , October 13, 2017)

Încă din zorii umanităţii, educaţia ne-a modelat viitorul. În zilele noastre, ritmul alert impus de era digitală are impact asupra felului în care învăţăm. Vedem din ce în ce mai des cum educaţia este transformată de tehnologie pentru crearea de noi modele de predare şi pentru a inspira noi moduri de gândire, mai adaptate la societatea noastră în continuă schimbare.

Instituţiile educaţionale au nevoie să transforme şi să pregătească studenţii cu abilităţile de care aceştia au nevoie pentru a-şi făuri o carieră în domenii multidisciplinare. Pentru noi, cei de la iLex, inovaţia şi tehnologia reprezintă esenţa iLex – o firmă start-up ungurească, care oferă soluţii juridice prin furnizarea de servicii unicat, bazate pe IT, pentru firmele mari şi medii.

Produsul principal este un sistem juridic inteligent, capabil să organizeze şi să gestioneze în mod organic întregul sistem juridic al companiilor, şi care este accesibil în orice moment în spaţiul web, pe tablete şi pe telefoane inteligente. În plus, de ani de zile colaborează cu multiple universităţi central şi est-europene din Ungaria, Slovacia şi România pentru a ajuta la dezvoltarea de programe educaţionale moderne menite să doteze studenţii cu abilităţile necesare pentru carierele lor viitoare.

Accesul la IT avansat ajută studenţii şi oamenii de ştiinţă din întreaga lume să atace unele din cele mai sofisticate probleme – de la sănătate la transporturi publice. De curând compania a inițiat un proiect cu o universitate europenă înfiinţată în 1367 – Universitatea din Pecs – care a lansat în acest an un întreg program pentru studenţii la drept cu accent pe legătura dintre tehnologie şi domeniul juridic -LegalTech.

Programul se bazează integral pe colaborarea dintre universitate şi compania noastră. Ca parte a acestui program educaţional a fost lansat un chatbot denumit Lexi, care e capabil să răspundă la întrebări legate de dreptul civil în limba maghiară. Scopul acestui chatbot este de a demonstra capabilităţile tehnologiilor cognitive în domeniul juridic şi este, de asemenea, un instrument educaţional, profesorii instruiesc Lexi împreună cu studenţii ca acesta să poată răspunde la întrebări din ce în ce mai sofisticate.

Platforma IBM Cloud a furnizat viteza şi scalabilitatea necesare pentru a începe imediat construcţia prin inteligenţă cognitivă. Lexi va servi nu doar în sălile de curs, ci va fi capabil să răspundă şi la întrebări legate de serviciile oferite clienţilor.

Lexi este instruit de o echipă extinsă care include specialisti in domeniul juridic din cadrul iLex precum avocaţi şi consilieri juridici, profesori şi studenţi de la Universitatea din Pecs şi de la Budapest Business School. Platforma Lexi este dezvoltata pentru a răspunde la circa 1.800.000 de cereri pe an sub formă de mesaje chat sau chiar conversaţii în limbaj natural.

IBM Cloud a oferit infrastructura şi accesul la servicii cognitive pentru a construi şi implementa rapid un bot inteligent şi intuitiv. Lexi reprezintă doar primul pas din drumul către furnizarea în viitor de consultanţă juridică mai complexă alimentată de tehnologia cognitivă. Tehnologia cognitivă schimbă logica modului nostru de gândire asupra relaţiei cu clientul.

 

Pentru mai multe informatii, accesati: https://www.ibm.com/blogs/southeast-europe/ilex-taps-ibm-cloud-design-chatbot-law-students/


Tags: , ,

Trackbacks

Leave a Trackback