Soluții inteligente pentru birouri, conforme GDPR

Featured, Interviuri (de , August 1, 2017)

Interviu cu Dan Modoran, Managing Director, Tryamm Trading Consulting SRL.

IT Trends: Tryamm are o istorie de aproape un sfert de secol pe piața românească. Care au fost principalele momente care au marcat evoluția firmei?

Dan Modoran: Tryamm și-a început activitatea în 1993 când au fost puse bazele unei afaceri ce ajuta încă de pe atunci companiile prin distribuția echipamentelor de birou și a serviciilor conexe.

Acum, la 24 de ani de la înființare, echipa lucrează în mod constant la dezvoltarea de soluții tehnologice avansate ce permit, atât companiilor cât și utilizatorilor individuali, creșterea calității și productivității în cadrul activităților din cadrul birourilor.

Produsele și serviciile pe care le oferim variază de la echipamente de printare și multifuncționale până la securizarea, arhivarea sau distrugerea documentelor și a informațiilor.

Identitatea firmei a fost definita de momentul în care am început parteneriatul cu Ricoh în 1997 și ne-am specializat pe o anumită gamă de produse și servicii. Apoi au urmat momente importante cu proiecte majore duse la îndeplinire de echipa noastră și care au fost apreciate pe piață.

În acest moment Tryamm este o companie profitabilă, dezvoltată pe o bază solidă, cu un portofoliu de clienți mulțumiți de colaborarea cu noi, iar în domeniul nostru suntem unul dintre jucătorii către care se îndreaptă un număr considerabil de parteneri.

IT Trends: Cum se poziționează Tryamm astăzi? Care sunt principalele domenii de activitate care contribuie la cifra de afaceri?

Dan Modoran: Furnizăm servicii bazate pe inovația digitală și pe cele mai performante produse.

Obiectivul nostru principal este să contribuim la modernizarea mediilor office din România prin soluții inteligente ce înglobează servicii software, securitatea datelor și echipamente de printare.

Consolidăm gama de servicii în domeniul externalizării printării, înțelegând prin aceasta echipamente, software de printare securizată. Pentru această gamă, dezvoltăm și implementăm soluții diferite și personalizate nevoilor partenerilor noștri, domeniul care ne aduce cele mai multe venituri.

IT Trends: Care sunt domeniile pe care mizați pentru viitor? Domenii care încă nu au o contribuție semnificativă la cifra de afaceri, dar în care investiți și care sperați că vor reprezenta nucleul afacerilor viitoare?

Dan Modoran: Vom continua să promovăm Managed Print Services și Managed Document Services cu accent pe partea de securitate, domenii foarte competitive, unde avem un cuvânt greu de spus. De asemenea ne orientăm către soluțiile de securitate aliniate cu noua directivă europeană GDPR (General Data Protection Regulation), dar și către zona de comunicații și colaborare din cadrul organizațiilor.

IT Trends: Care sunt principalii diferențiatori ai companiei? Care sunt factorii principali care au contribuit la succesul firmei și care determină un client să aleagă soluțiile Tryamm mai degrabă decât soluțiile oferite de alți competitori?

Dan Modoran: Într-o piață atât de diversă, ne poziționăm drept compania care oferă cele mai complete și cele mai bune servicii de suport în domeniul distribuției echipamentelor de birou și a serviciilor afiliate, fiind permanent dedicați pentru a oferi clienților cel mai înalt nivel de satisfacție.

Gama de produse și soluții promovată de Tryam, care urmează ciclul de viață al unui document, de la creare până la distrugere, este în acest moment performantă și foarte apreciată de clienții noștri.

IT Trends: Ce soluții oferiți pe partea de document management, securitate și conformare cu GDPR? Dar pe partea educativă și colaborativă?

Dan Modoran: Suntem pregatiti pentru a ne alinia cu noile reglementări GDPR ale Uniunii Europene cu soluțiile de document management ELO, Docuware, Fujitsu și Ricoh, fiind flexibili în a alege în funcție de mărimea și complexitatea proiectului, cea mai potrivită soluție. Acestea se completează cu expertiza Tryamm în implementarea soluțiilor de printare securizată, criptare, distrugere fizică a documentelor, dar și cu oferta unică în domeniul ștergerii datelor. Deja avem clienți majori din piață care apelează la noi pentru aceste proiecte.

Urmând tendințele actuale privind modul în care companiile comunică atât între ele, cât și intern, între angajații lor, am pus accent pe tehnologii care ajută și facilitează comunicarea și colaborarea. Soluțiile pentru automatizarea sălilor de meeting, respectiv display-urile interactive de la Ricoh vor aduce noi clienți în anii care vin. În această toamnă așteptăm lansarea unui produs unic pe piață care va transforma meetingurile din companii, folosind display-ul interactiv produs de Ricoh bazat pe inteligență artificială Watson, produs de IBM. În acest moment, IBM utilizează în centrul de inovație IoT de la Munchen mai mult de 80 de displayuri interactive Ricoh.  https://www.ricoh.com/release/2017/0217_1.html

IT Trends: Tryamm s-a implicat puternic și pe partea de soluții ecologice, verzi. Vă rugăm să detaliați activitățile companiei în acest domeniu.

Dan Modoran: În anul 2008 am deschis o firmă specializată în colectarea, tratarea, reciclarea și reutilizarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice în România. Compania oferă servicii complete și personalizate, adaptate nevoilor individuale ale fiecărui client.

Preocuparea echipei de management de reducere semnificativă a impactului extrem de nociv al deșeurilor de echipamente electrice și electronice asupra mediului și a sănătății umane, se reflectă atât în activitatea noastră curentă, cât și prin implicarea companiei în patru mari proiecte europene de cercetare, ce au ca tematică dezvoltarea de tehnologii  noi și schimbul de “know-how” între companii similare din țările membre U.E.

IT Trends: Cum ați încheiat primul semestru din 2017? Ce rezultate prognozați pentru întregul an calendaristic (comparativ cu 2016)?

Dan Modoran: În primul trimestru din 2017 am avut venituri mai mari decât în 2016, am deschis noi proiecte cu clienți locali și internaționali, cu mențiunea că marjele de profit au scăzut, pe de o parte datorită unor proiecte amânate pentru semestrul 2, dar și pe fondul restricțiilor bugetare care își fac efectul în economie. La final, anul 2017 va trebui să genereze o creștere de minim 5% a cifrei de afaceri și o consolidare a poziției Tryamm pe piață.

 


Tags: ,

Trackbacks

Leave a Trackback