Creştere de venituri

Evenimente (de , August 19, 2010)

Dial Telecom, divizia de business a companiei Digital Cable Systems,a înregistrat în primul semestru din acest an o creştere de peste 30% a veniturilor comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, a anunţat miercuri compania.

“Estimăm că acest trend ascendent se va menţine pe tot parcursul anului. În acest sens, facem eforturi majore în direcţia îmbunătăţirii permanente a gradului de satisfacţie al clienţilor Dial Telecom din punct de vedere al calităţii şi costurilor serviciilor,” a declarat CEO al Digital Cable Systems (DCS), Dinu Malacopol.
Ponderea segmentelor IMM, corporate şi wholesale în veniturile Dial Telecom în semestrul I din 2010 a fost următoarea: 25% IMM, 25% corporate, respectiv 50% wholesale.

În ceea ce priveşte comportamentul clienţilor corporate, cele mai solicitate servicii Dial Telecom sunt cele de date, care au înregistrat o creştere semnificativă (peste 20% faţă de 2009) în segmentul de retail, dar şi cele de voce pentru segmentul wholesale. Ponderea serviciilor de date în veniturile segmentului retail este de peste 60%, iar pentru cele de voce ponderea este de peste 85% în segmentul wholesale.

Procentul de creştere al clienţilor business noi în primele şase luni, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, este de aproximativ 15%.
Dial Telecom este prezentă pe piaţa de telecomunicaţii din România începând cu anul 2001, ca subsidiară a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluată, în 2007, de grupul DCS.
În 2009, Dial Telecom a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS. Dial Telecom oferă pentru companii servicii integrate de comunicaţii electronice – telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere, serviciile având acoperire naţională.

Înfiinţat în 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă. Compania oferă servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, soluţii de transmisiuni date şi acces Internet, precum şi telefonie fixă, atât pe segmentul business, cât şi pe cel al clienţilor rezidenţiali, pe piaţa din România.

Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat în exclusivitate consumatorilor individuali, şi Dial Telecom – unul dintre cei mai importanţi ofertanţi de servicii de acest tip pe segmentul business.


Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Trackbacks

Leave a Trackback